Kalendář akcí

Turistika v regionu

turistické rozcestí Králíky - náměstí

Typ

Turistický rozcestník, který se nachází na náměstí v Králíkách, ukazuje turistům cestu do více směrů. Po červené značce ve směru Králický Sněžník, Pod Klepáčem, Prostřední Lipka - Boříkovice, Bouda a…

Turistické rozcestí Peliny

Typ

Nachází se v údolí Tiché Orlice při vyústění žlebu zvaného Loutovec. Prochází tudy červeně značená turistická cesta, která vede z Chocně přes Brandýs nad Orlicí a Říčky do Ústí nad Orlicí. Dále pak…

Zajímavá expozice starých technických exponátů a kuriozit ve Vamberku

Rychnov nad Kněžnou
Typ

Přijíždíme-li do Vamberku od Žambeku po Žamberecké ulici míjíme po levé straně náměstí Dr. Lützova, zde odbočíme vlevo do Bulharské ulice. Na rohu ulice a náměstí stojí starý dům z minulého…

Peliny - Doskočilova vyhlídka

Typ

Nachází se na výrazném skalním ostrohu na řekou Tichou Orlicí v přírodní rezervaci Peliny na východním okraji Chocně. Přístup k Vyhlídce je neznačeným traverzovým chodníkem po horní hraně údolí nad…

Brandýs nad Orlicí - bývalý českobratrský kostelík

Ústí nad Orlicí

Na Žerotínově ulici se nachází pietní místo, kde v těchto místech stával českobratrský kostelík se hřbitovem, který zde v roce 1552 založil Jan ze Žerotína. Později jej Karel Starší ze Žerotína…

turistické rozcestí Pastviny - křižovatka, bus

Typ

Turistický rozcestník, který se nachází v prostoru křižovatky u autobusové zastávky, ukazuje turistům cestu do dvou směrů. Po zelené značce ve směru České Petrovice, Kraví Skok - Pastviny (odb. k…

Brandýs nad Orlicí - zámek

Typ

Nachází se na východním okraji města. Jedná se o patrový obdélníkový objekt s mansardovou střechou. Byl postaven Kolem roku 1781 v barokním slohu, který byl pak v letech 1817-20 novorenesančně…

Brandýs nad Orlicí - hrad

Ústí nad Orlicí

Hrad byl založen před rokem 1289 Jindřichem z Brandýsa. Během staletí měnil majitele, posledním rodem, který jej měl v letech 1559 až 1636 v držení, byli Žerotínové, poté zpustl. Hrad měl předmostí,…

Alfa Resort

Rychnov nad Kněžnou

*27.6.2019 - V současné době v hotelovém komplexu dochází k rekonstrukci. Hotel s přátelskou atmosférou dotvářenou nádhernou okolní přírodou, která dokonale naplňuje představu o průzračném vzduchu,…

Brandýs nad Orlicí - koupaliště

Ústí nad Orlicí

Nachází se jihovýchodně od města v hlubokém údolí Tiché Orlice poblíž památníku J. Á. Komenského. Koupaliště má celkem tři bazény. Největší plavecký má rozměry 50x20 m a hloubku 150-180 cm, střední…